Our horses

Jag hittar ingen motivation just nu med ridningen. Jag känner mig helt konstig? Jag kanske ska börja äta lite mer. Jag brukar ju bara äta vid 12 och på kvällen efter jag vart i stallet. Kanske det är därför jag inte orkar något.
Jag är bra på att läsa och få motivation den vägen. Även att kolla på clinics eller se bra storhäst ryttare rida och tävla, så det får jag nog ta och göra nu.
Men det värsta av allt är att jag inte orkat putsa tränsen, grimmorna och sadelgjordarna på 2 dagar. What the fuck is happening? Well well, I hope it will be okay as soon as possible :)
Jag får ta och rycka upp mig nu lite, tävling i helgen ju! Jag är gaaaanska nervös inför Cottens tävlingsdebut. Även om det inte alls är högt så är det ju högt för hans ålder. Han är ju bara 4 år gammal och LC är ju det högsta han får hoppa som 4 åring. Piggan ska starta en LA, hoppas det går bra!
Den 18 dec kommer jag och Piggan göra en topphemlig sak ;)
Jag kommer idag att byta till Devote.se
TeamOS.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0