Blodprover

Idag ska vi ta 3 olika blodprov på Piggan eftersom hon är lite stel i bakbenen.
Det kan ju vara som hon har träningsverk sedan tävlingen men hon har varit lite smått stel rätt länge. Det brukar dock släppa efter jag ridit henne en stund, men jag tycker ändå att hon känns lite konstig. Lite krånglig i munnen och "hoppar" fram om ni förstår.
Jag älskar min lilla gulleponny, hon är mitt allt!
Påminn mig att jag ska be veterinären kolla tänderna också!!
Knottegott ute på tur :)
Det blev ingen klippning av hästarna igår eftersom vi åkte till Ulvö torv och lämnade pallar som vi lånade till torven. På vägen hem stannade vi och åt kebabtallrik i Ryd. Det var gott!!
När vi kom tillbaka till stallet så putsade jag alla sakerna. Och medans jag putsade Cottens grimma så skulle mamma hämta Cotten. Och då så stod jag ju och putsade hans grimma, så då sa mamma:
- Ja men då tar jag den här och tog Pilgrims gamla grimma. Och då var det min gamla lädergrimma! Som jag hade glömt bort totalt! Så då behövde jag inte vela fram och tillbaka om vilken som ska ha vilken grimma. För nu har ju båda en varsin lädergrimma :) Som tur är passade grimman perfekt!
Mina fina hästar ute i hagen för kanske en månad sedan <3
Usch så ful hon är på denna bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0