Cartouche är hemma!

Detta har hänt:

Cartouche kom hem i torsdags.
Jag bara longerade honom på fredagen.
På lördagen red jag på banan, han slängde av mig en gång när jag skulle göra ett galoppombyte.
Efter avramlingen gick han helt fantastiskt.
Söndag red jag på banan. Han gick lika bra som i lördags.
Igår red jag ut för första gången. Mamma ledde honom medans jag satt på honom.
Mamma släppte när vi var på ängen. Jag red runt där. Han var lite springig.
Idag ska Cartouche hoppträna.
.
Jag tävlade Div 2 i lördags. Pilgrim var ute i båda klasserna. Laget vann dock ändå.
I söndags upptäckte jag att pilgrim andades tungt och hade feber. Pilgrim brukar aldrig vägra
så vi tror att han vägrade ut sig pga att han var sjuk.
.
Piggan har vart som vanligt. Helt underbar i hanteringen och fantastisk att rida.
Hon och Pilgrim ska säljas då jag ska inrikta mig på tillridningshästar tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0