Ännu en rolig nyhet.

Idag när jag kom till stallet fick jag bara en sådan "kick", lite svårt och förklara, men ändå! :P
Jag kom ialla fall fram till att jag ska börja sattsa lite på Bambie. Inte så höga mål osv har vi då inte, men jag har satt upp små mål som jag vet att vi kommer klara av i år. Vi ska mest träna för att hitta en stabil form och en god balands, lite bättre självsäkerhet och självkänsla. Sedan till 2011 kommer vi att börja sattsa lite mer för de lite högre klasserna.

Årets mål på tävling är att debutera 1m, helst felfritt.
Årets mål inom träningen är som sagt att hitta hans
självkänsla och självsäkerhet, stabil i form och gå i lite bättre balands.

Som sagt, väldigt små mål, som jag vet att han kommer klara av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0